DOŠLI U NOVU GRADIŠKU: Industrijsko-obrtnička škola u projektu ERASMUS+ sa školama iz Austrije, Njemačke i Norveške

402 0

Autor Franjo Samardžić,. Foto Ivanka Herceg

NOVA GRADIŠKA, 1. listopada 2019. – Industrijsko-obrtnička škola Nova Gradiška tri je dana domaćin učenicima i nastavnicima iz Austije, Njemačke i Norveške s kojima zajedno provodi temeljem programa Erasmus+ za 2018. godinu za Ključnu aktivnost 2 u području općeg obrazovanja. Školi je odobren projekt mobilnosti pod nazivom: Poboljšanje i promicanje strukovnog usavršavanja 4.0 | Digitalizacija kao prilika za obrazovanje u iznosu od 20.890,00 eura.
Dobrodošlicu u školu i Novu Gradišku predstavnicima partnerskim škola, njihovim profesorima i učenicima koji sudjeluju u školovanju za zanimanje CVC operater, kao prijateljima i partnerima u velikom projektu Erasmus+ KA2 poželio je ravnatelj prof. Mijo Matošević.
U ovom projektu, uz industrijsko-obrtničku školu Nova Gradiška sudjeluju Fachberufsschule Wolfsberg iz Austrije, koja je nositelj projekta, te Staatliche Berufsschule Wiesau iz Njemačke i Hamar Katedralskole iz Norveške. Gosti su dobili brošuru na engleskom i njemačkom jeziku o povijesti Industrijsko-obrtničke škole i tradiciji dugoj 130 godina obrazovanja za zanatska zanimanja u Novoj Gradiški.
Prof. Matošević ukratko je predstavio projekt, koji je krenuo prije godinu dana i zbog kojeg su se predstavnici ove četiri škole, po treći puta okupili, sada u Novoj Gradiški.
-Za godinu dana kada se projekt završi sigurni smo da ćemo ostvariti sva očekivanja zbog kojeg smo u projektu. Namjera nam je da poboljšamo i promičemo strukovno usavršavanje 4.0 kroz digitalizaciju kao priliku za obrazovanje. Prva zadaća je da pojačamo profil našim učenicima i da u središtu ovog projekta budu učenici zanimanja CNC operater i sličnih metalskih zanimanja. Osim učenika, mi želimo da ojačamo razvoj nastavnika i stručnih učitelja. Da bi to postigli umrežavanjem naših partnerskih škola ćemo vidjeti koji se sadržaji i na kojoj razini u području CNC tehnike i novih tehnologija uče u pojedinoj školi. To su dvije osnovne zadaće. Uz to nama je cilj da u projektu damo mogućnost i osobama koje su u određenim teškoćama o zato želimo dati priliku mladima koji su nepovoljnom položaju, bilo zdravstvenom, psihičkom i nekom drugom. Da bi to što smo radili ostati će u pisanom ili digitalnom obliku zabilježeno i u nastavnim materijalima. Osim priručnika nama je bitno u zajedničkom radu napraviti praktične uratke, naprimjer kemijsku olovku. Zato je početkom projekta određeno koja će škola biti nositelj pojedinih aktivnosti iako je značajan dio zajedničkih aktivnosti – kazao je ptof. Mijo Matošević da bi se potom svaka škola posebno predstavila.

Related Post