Županijska turistička zajednica predstavila novi katalog i promidžbeni film

1311 0

Autor bpz.hr

Slavonski Brod, 2. prosinca 2019. – Novi promidžbeni katalog Turističke zajednice Brodsko-posavske županije pod nazivom “Udahni, okusi, doživi” predstavljen je danas u Velikoj vijećnici Brodsko-posavske županije. Nastao je kao rezultat analize cjelokupne turističke ponude ovoga kraja, pa je podjeljen u nekoliko kategorija u kojima su predstavljene prirodne znamenitosti, kapaciteti za bavljenje lovnim turizmom, ciklo turizmom čije su rute osmišljene vodeći se idejom da uz svaku postoje kulturno povijesni spomenici, prirodne zanimljivosti ili ugostiteljski objekti, kao i bogata eno-gastro ponuda u duhu tradicije ravničarskog kraja.
Posebno valja izdvojiti karte projekta Slavonia Bike koji je realiziran putem projekta Slavonia Bike uz potporu Ministarstva turizma, koje prikazuju sve biciklističke rute na ovome području.
Kako je većina turističke ponude Slavonije, pa tako i Brodsko-posavske županije gastronomsko-enološke prirode, velik dio kataloga posvećen je upravo autohtonim i tradicijskim jelima te osim recepata za pripremu nudi i lokacije gdje se mogu kušati.
S ovim katalogom, svi turisti i posjetitelji Brodsko-posavske županije na lak i jednostavan način moći će doći do svih relevantih informacija kako bi svoj boravak učinili što kvalitetnijim i sadržajnijim, a tomu pridonosi činjenica da je katalog tiskan na čak 6 svjetskih jezika
Katalog i promo – turistički film Brodsko-posavske županije prestavljeni su prvi puta na 21. Međunarodnoj poslovnoj burzi u Gradacu u sklopu WORKSHOPA B2B na koji je prijavljeno 80 turističkih subjekata iz cijele Hrvatske.

Direktorica Turističke zajednice Ružica Vidaković iskoristila je današnju promociju i za najavu budućih projekata u turizmu te naglasila dobru suradnji s Brodsko-posavskom županijom. Pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, Gordana Fabčić dodala je kako Brodsko-posavska županija, putem ovog upravnog odjela, skrbi o radu Turističke zajednice te financijski i na druge načine sudjeluje u realizaciji projekata s ciljem promidžbe kontinentalnog turizma.

Related Post