- Podaci iz preko 153 milijarde komunikacijskih interakcija na Infobipovoj platformi pokazuju važnu ulogu SMS-a u ostvarivanju interakcije između kompanija i njihovih korisnika na globalnoj razini
- SMS se razvio od osobne platforme za slanje poruka do ključnog alata za komunikaciju između brendova i kupaca
Vodnjan, 5. prosinca 2022. – Globalno istraživanje Infobipa, najpovezanije cloud komunikacijske platforme na svijetu i vodeće IT tvrtke u regiji, pokazuje kako je SMS i dalje jedan od najpopularnijih komunikacijskih kanala, 30 godina nakon što je 2. prosinca 1992. godine poslana prva Short Message Service poruka. Prema Infobipovoj analizi, SMS bilježi rast korištenja od čak 75 posto u 2022., u usporedbi s prošlom godinom.
U prvoj polovici 2022. Infobipova platforma je zabilježila 153 milijarde komunikacijskih interakcija više u usporedbi s istim razdobljem 2021., a podaci potvrđuju kako je SMS među tri najpopularnija komunikacijska kanala u svim njihovim regijama, uključujući Europu, Euroaziju, Sjevernu Ameriku, Latinsku Ameriku, Bliski istok i sjevernu Afriku, Afriku, Indiju i regiju Azija-Pacifik.
Uz najviše stope otvaranja i povrata na ulaganja, Infobipova analiza pokazuje da kompanije i brendovi nastavljaju koristiti SMS za obavještavanje korisnika, ali i sigurnosna rješenja, kao što je dvofaktorska autentifikacija (2FA). Koliko je SMS i dalje značajan za brendove pokazuje i činjenica da je čak 16 posto ukupnih marketinških interakcija ostvareno upravo preko tog kanala.
„Iako smo obilježili već 30. obljetnicu prvog poslanog SMS-a, naši podaci pokazuju da je on i dalje iznimno popularan. SMS se razvio od osobne platforme za slanje poruka do krucijalnog alata za komunikaciju između tvrtki i krajnjih korisnika. Infobip je odigrao ključnu ulogu u ovoj evoluciji, omogućujući tvrtkama i brendovima isporuku milijardi poruka svake godine putem naših 700 izravnih veza s telekom operaterima. Kao jedan od najpouzdanijih i najpraktičnijih načina za brendove da osiguraju da njihova poruka dopre do kupaca, SMS je glavni kanal za vremenski osjetljiva upozorenja i sigurnosne obavijesti. Sa svojim globalnim dosegom i bez oslanjanja na internetsku vezu, očekujemo da će SMS nastaviti igrati ključnu ulogu u budućoj komunikaciji između poduzeća i krajnjih korisnika”, istaknuo je Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa.
U Infobipu također otkrivaju da se brojni sektori i dalje oslanjaju na SMS. Primjerice u sektoru bankarstva i financija tvrtke koriste SMS za pravodobno obavještavanje korisnika, u maloprodaji i e-commerce području brendovi SMS najčešće koriste za automatizaciju maloprodajnog marketinga, dok se telekomi oslanjaju na SMS za pouzdanu i sigurnu razmjenu poruka s međunarodnom bazom korisnika.
“Originalna SMS poruka koju je prije 30 godina poslao 22-godišnji developer Neil Papworth pomogla je otvoriti put prema globalnoj povezanosti. Ta se povezanost razvila i posljednjih godina ubrzano širila, a Infobip danas svake godine obrađuje stotine milijardi poruka, dosežući 75 posto mobilnih telefona u svijetu. Radujemo se što ćemo nastaviti predvoditi inovacije i transformaciju u višekanalnoj komunikaciji, pružajući usluge korisnicima na bilo kojem kanalu, bilo gdje u svijetu”, zaključuje Ivan Ostojić.
O Infobipu:
Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, sa 16 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava više od 3700 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja. Time je omogućena besprijekorna mobilna komunikacija poslovnih subjekata s njihovim krajnjim korisnicima – na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze. Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama. Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama te s globalno poznatim brendovima poput Virgin Megastore, Strave, Ubera, Zendeska, Burger Kinga i mnogim drugima.