Odlične vijesti sa sajma f.re.e. u Münchenu: U 2020. godini očekivani rast prometa s njemačkog tržišta do 3 posto

340 0

Defile sinjskih alkara o sinjske gradske glazbe posebna atrakcija u Münchenu

 

Hrvatska turistička zajednica i ove godine od 19. do 23. veljače predstavlja domaću turističku ponudu na sajmu f.re.eu Münchenu, jednom od najvažnijih sajmova na njemačkom tržištu. Uoči sajma veliko turističko izaslanstvo srednje Dalmacije, točnije 70-ak alkara, alkarskih momaka i članova sinjske gradske glazbe prodefilirali su samim centrom grada na Marienplatzu i izazvali oduševljenje brojnih prolaznika glavnog grada pokrajine Bavarske.

U Münchenu boravi direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji se susreo sa Michaelom Hinterdoblerom, izaslanikom Bavarske Vlade i pomoćnikom ministra za međunarodne i europske poslove, s Prinzom Leopold Von  Bayernom, vlasnikom tvrtke KonigLudwig Kaltenberg u čijem je vlasništvu brandKaltenberg, ali i sa Evelyne Menges, članicom gradske Skupštine grada Münchena. Sajam su danas posjetili državni tajnik u Ministarstvu turizmaTonči Glavina, te predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović.

Na svečanom otvorenju su bili i  voditeljica  Ispostave HTZ-a u Münchenu Nere Miličić, te državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina.

 Posebna novost na ovogodišnjem sajmu je i osvježeni vizualni izgled štanda HTZ-a koji je, uoči nadolazećeg Europskog nogometnog prvenstva, obogaćen elementima crveno bijelih kvadratića. Posjetitelji sajma degustiraju prigodne koktele Alkar i Srce Jadrana, dok se u organizaciji HGK i HTZ-a, pod brandom“Vina Croatia – vina mosaica“, poslužuju i vrhunska hrvatska vina.

U sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice svoju ponudu na sajmu predstavlja ukupno 24 suizlagača među kojima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske i Klaster Slavonija – koji obuhvača  svih pet slavonskih županija , turističke zajednice Zagreba i Dubrovnika, kao i brojni gospodarski i turistički subjekti.

Podsjećamo kako je u prošloj godini s njemačkog tržišta ostvareno rekordnih 3 milijuna turističkih dolazaka i više od 21 milijun noćenja što predstavlja rast od 3 posto u dolascimau odnosu na 2018. godinu.

Ispred Klastera Slavonija su na sajmu u ulozi informatora  Robert Norac i Ružica Vidaković iz  TZ Brodsko – posavske županije.

Nastup na ovom sajmu pridonio je prepoznavanju Slavonije kao sigurne i dostupne destinacije koja ima atraktivan sadržaj.  U svim turističkim segmentima Klaster Slavonija kontinuirano razvija nove sadržaje i podiže razinu kvalitete.

 

Ove godine prvi put je na ovom sajmu  predstavljena brošura Slavonija .

Slavonija ima konkurentan turistički proizvod koji može ponuditi inozemnom tržištu i posjetiteljima koji su istraživači  i putuju vođeni željom za aktivnim upoznavanjem novih krajeva, ljudi  i  destinacija.

 Štand  Klastera Slavonija posjetio je i gospodin Selimir Ognjenović , vlasnik agencije  I. D. Riva Tours koji je  zaslužan za percipiranje Slavonije kao neotkrivene i poželjne destinacije. (TZ BPŽ)

Related Post

Priprava za Malu Gospu

Autor - 01/09/2017 0
Autor Višnja Mikić BILI BRIG, 1. rujna 2017. – Vjernici Bilog Briga i župe Vrbova i ove godine pripravljat će…