Duhovitom kreativnom kampanjom slavonski proizvođač otvara novo poglavlje za kvalitetne Panona Mare proizvode
“Riba koja odskače po svemu” novo je geslo brenda Panona Mare koje najbolje opisuje nove panirane proizvode spravljene od 100 posto najkvalitetnijeg mesa slatkovodne ribe uzgojene u čistoj i bistroj vodi parkova prirode.
Više od 110 godina tradicije uzgoja vrhunske ribe u ribnjacima diljem Slavonije ovih dana PP Orahovica objedinila je serijalom duhovitih TV reklama kojima se promovira najnovija linija Panona Mare proizvoda.
“Riba koja odskače po svemu” novo je geslo brenda Panona Mare koje najbolje opisuje nove panirane proizvode spravljene od 100 posto najkvalitetnijeg mesa slatkovodne ribe uzgojene u čistoj i bistroj vodi parkova prirode.
Više od 110 godina tradicije uzgoja vrhunske ribe u ribnjacima diljem Slavonije ovih dana PP Orahovica objedinila je serijalom duhovitih TV reklama kojima se promovira najnovija linija Panona Mare proizvoda.
Iza samog kreativnog koncepta stoji agencija Tolstroy, koja je osmislila ovu jedinstvenu priču o ribi koja odskače po svemu – kvaliteti, okusu, načinu uzgoja i brizi koja im se svakodnevno pruža. Kreativna ideja bazirana je na želji da se stvori odmak od kategorije „smrznute ribe“ te napravi pomak prema suvremenom i kreativnom brandu koji će postati prvi odabir, ne samo milenijalaca i foodie generacije već i svih onih koji cijene ukusan i zdrav zalogaj.
Iako je snimanje bilo intenzivno i vrlo profesionalno odrađeno, smijeha i zabave nije nedostajalo, upravo zbog nesvakidašnjih uloga u kojima su se protagonisti priče zatekli. “Ideja za spotove nametnula se sama po sebi, jer uz Panona Mare proizvode zaista ne trebate uskakati u ledenu vodu ili gubiti vrijeme čisteći ribu samo da biste pojeli svježu ribu. Svježe ili hrskavo? Hvala, može oboje!“ — objašnjava Andrej Gagić iz Tolstroya.
Njegujući stoljetnu tradiciju i idealni prirodni položaj u podnožju najviše slavonske planine, daleko od prometnica i drugih izvora zagađenja, uzgajaju se ribe iznimne kvalitete. Ribnjaci se pune čistom vodom iz obližnjih rijeka i slivnim vodama iz Parka prirode Papuk, u kojem je minimalni utjecaj štetnih vanjskih čimbenika. To je važno, jer kakva je voda – takva je riba.
Pod brendom Panona Mare na europskom tržištu dostupan je svježi, smrznuti, dimljeni i panirani program, odnosno proizvodi cijele ribe, ribljih odrezaka, fileta, dimljenog šarana te delikatesnih ribljih namaza. Noviteti u ponudi su hrskavi čips od šarana, Fish Chips, koji u trenu postaje idealan snack kada se gosti nenajavljeno pojave na vratima, Fish Burger i Fish Nuggetsi koji dokazuju da i fast food može biti zdrav te panirani odresci šarana koji čine izbor tradicionalnih ljubitelja riječne ribe. Spravljeni od 100% ribljeg mesa, ove riblje snackove odlikuje i vrlo nizak udio soli te visok udio proteina. Priprema je brza i jednostavna te su idealan izbor za najmlađe jer su očišćeni od kostiju.
Zbog svoje svježine i kvalitete Panona Mare riba vrlo je cijenjena na domaćem i europskom tržištu, a panirani Panona Mare proizvodi prepoznati su po svojoj jednostavnoj pripremi, okusu i hrskavosti i odnedavna se mogu pronaći u trgovačkim lancima diljem Hrvatske.
Proizvodi i promotivne akcije dostupni su u poslovnicama Super i Maxi Konzuma, Interspara i KTC-a, a više informacija potražite na https://panonamare.com
Spotove pogledajte ovdje…