Postupanje kod prijema poziva na broj 112 povezanog s nasiljem u obitelj

185 0

Autor bpz.hr
Slavonski Brod – U organizaciji Službe civilne zaštite Slavonski Brod, Ravnateljstva civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova, u maloj vijećnici Brodsko – posavske županije 20. rujna održan je sastanak na temu „Postupanje kod prijema poziva na broj 112 povezanog s nasiljem u obitelji”.
Ravnateljstvo civilne zaštite od travnja ove godine provodi intenzivne aktivnosti na dopunskom osposobljavanju dežurnih službenika na broju 112 za što efikasniji prihvat poziva povezanih s nasiljem u obitelji. Uputom za postupanje operatera u centrima 112 kod dojave nasilja u obitelji utvrđen je okvirni način komunikacije operatera ŽC 112 s osobom koja zove i prikupljanje potrebnih podataka tijekom razgovora. S obzirom na uočene specifičnosti i različitosti u organizaciji i djelovanju sudionika po županijama bilo je nužno ostvariti izravan kontakt Službe civilne zaštite Slavonski Brod sa ostalim sudionicima u postupku zaštite i pružanja pomoći žrtvama obiteljskog nasilja. Na sastanku su dogovoreni detalji međusobne suradnje i komunikacije kako bi preusmjeravanje poziva iz ŽC 112 ili informiranje žrtve nasilja bilo što brže i efikasnije.
Sastanku su prisustvovali zamjenik župana i načelnik Stožera civilne zaštite Brodsko – posavske županije Stjepan Bošnjaković, voditelj Službe civilne zaštite Slavonski Brod Pavo Baričić te predstavnici: PU Brodsko – posavske, Zavoda za hitnu medicinu BPŽ, Centara za socijalnu skrb Slavonski Brod i Nova Gradiška, Informativno pravnog centra Slavonski Brod, Udruge Brod i Savjetovališta za žrtve obiteljskog nasilja

Related Post