Turistička zajednica Brodsko – posavske županije u akcijama povodom Svjetskog dana turizma

638 0

SLAVONSKI BROD, 26. rujna 2018. – U sklopu svojih redovnih aktivnosti, Turistička zajednica Brodsko-posavske županije i ove godine sudjeluje u programima i akcijama Hrvatske turističke zajednice. Konačni cilj je, naravno, podizanje kvalitete turističke ponude, kroz poticanje, očuvanje i promicanje postojećih turističkih resursa i potencijala, te stvaranje novih sadržaja koji bi mogli biti interesantni turistima.

-Turistička zajednica Brodsko-posavske županije sudjeluje i u obilježavanju Svjetskog dana turizma, 27. rujna. Pošto nam je želja da u naše aktivnosti uključimo što više članova naše lokalne zajednice i smatramo od strateške važnosti da se budući turistički djelatnici što ranije uključe u oblikovanje naše županije kao turističke destinacije, obratili smo se ove godine Ekonomsko-birotehničkoj školi u Slavonskom Brodu i dogovorili suradnju u obilježavanju Svjetskog dana turizma.

Budući da je tema ovogodišnjeg obilježavanja Svjetskog dana turizma „Turizam i digitalna transformacija“ učenici turističkog smjera će, pod vodstvom prof. Ljiljane Sivrić i uz podršku ravnatelja g. Mate Čaklovca, sudjelovati u marketinškoj kampanji koja za cilj ima promoviranje turističkih potencijala naše županije. Pri tome će naučiti niz korisnih vještina za njihov budući posao; oblikovanje digitalne kampanje, vođenje timova, izrada projekata- navodi Ružica Vidaković, univ. spec. oec, direktorica Turističkog ureda,

U četvrtak, 27. rujna, u prostorijama Ekonomsko-birotehničke škole u Slavonskom Brodu, s početkom u 9.00 sati učenike će sa ciljevima kampanje te ulogom i aktivnostima Turističke zajednice Brodsko-posavske županije upoznati predstavnica turističke zajednice, gđa Nataša Martinović Grebenar, stručna suradnica Turističkog ureda Brodsko-posavske županije. Nakon toga slijedi predavanje g. Alena Vrlazića, direktora firme Princeps j.d.o.o. „Osnove digitalnog marketinga“.Cilj predavanja je upoznati učenike s osnovnim alatima za oblikovanje i praćenje marketinške kampanje u turističkoj djelatnosti. Poslije predavanja učenici će sudjelovati na radionici na kojoj će primijeniti na praktičnoj razini znanja stečena na predavanju i oblikovati jednomjesečnu kampanju promocije naše županije kroz turističke sadržaje. Učenici će biti podijeljeni u timove a voditelji timova će pratiti rezultate cijeli mjesec. Na kraju kampanje, najuspješniji učenici će biti nagrađeni vrijednim poklonima koje će im uručiti gđa Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.

Mladi ljudi, budući turistički djelatnici će tako imati priliku naučiti vještine koje će im pomoći u njihovom zanimanju, a istovremeno pridonijeti razvoju turizma u svojoj županiji te posredno povećati šanse da će se jednog dana svojim poslom moći baviti i u svojoj županiji.

Related Post