Finale projekta “Startaj Hrvatska”: HIT proizvod je Nutty BARica Maje Fertalić

654 0

Iza Maje Fertalić, sportašice i poduzetnice iz Zagreba, su mjeseci truda i rada u sklopu druge sezone društveno odgovornog projekta “Startaj Hrvatska”. Rezultat na čijem ostvarenju je marljivo radila nije izostao – njezine Nutty BARice proglašene su HIT proizvodom 2021. Uz dodatnih godinu dana ugovora s kompanijom SPAR Hrvatska, Maja će dobiti i posebnu promociju, a njezine Nutty BARice bit će dostupne u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. 

Maja Fertalić je Nutty BARice osmislila iz potrebe za zdravim međuobrokom, nakon što joj je, uz tešku obiteljsku situaciju i gubitak posla nakon 16 godina rada u internacionalnoj kompaniji, u travnju 2020. dijagnosticirana multipla skleroza. „Radiš, radiš, radiš i onda se dogodi ovo. Nema tu formule, samo rad. Upornost i vjera u sebe i, ono što je najbitnije, ljudi koji te okružuju i bez kojih Nutty by Maja i BARice ne bi bile moguće. Ovo je rezultat moje borbe koja me tjerala dalje i dala mi je svrhu. Jedva čekam vidjeti što nosi sutra”, poručila je Maja.

U drugoj sezoni projekta “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV upravo kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca, entuzijazam u ostvarivanju svojih poduzetničkih snova pokazali su i ostali kandidati. Zvonimir Kalić je predstavio BIO ulje od konoplje Croaticanna, poduzetnica Jelena Gadže osmislila je snack od dehidriranog voćnog pirea Fruit Moons. Ekipa Kombucha predstavila je svoj osvježavajući, blago gazirani fermentirani čaj, a Vesna Sirovina i Ivana Grčić brend Melli Aromatica i prirodni deterdžent i omekšivač za rublje. Ručno rađene raviole pa-Šta predstavila je Renata Burić, Brankica Borović svoj brend prirodne kozmetike s bazom od magarećeg mlijeka Viktoria i Vinkovčanka Marija Čulo brend smrznutih kolača i slastica 7stars

SPAR Hrvatska je svim kandidatima osigurao nastavak plasmana njihovih proizvoda u mreži SPAR supermarketa i INTERSPAR hipermarketa. Njihov poduzetnički rast i ostvarenje snova, kao i pozitivna iskustva druge sezone, motivacija su za sve buduće generacije poduzetnika koji se na taj korak tek planiraju odlučiti. Prilika za to pruža se u trećoj sezoni projekta „Startaj Hrvatska” za koju su prijave već otvorene.

Related Post