Naša županija time potvrdila kako može uspješno predstavljati poslovne projekte stranim ulagačima
SLAVONSKI BROD, 20. rujan 2012. – Uz nazočnost ministra Gordana Marasa,Brodsko-posavski župan Danijel Marušić i članovi županijskih projektnih timova i djelatnici županijske razvojne agencije CTR primili su jučer, na završnoj svečanosti IPA IIIC projekta “Razvoj investicijskog okruženja”u Opatiji, certifikate za uspješno proveden Napredni program certifikacije regija za ulaganja (Advanced Investment Certification Programme for Regions – AICPR.
Podsjetimo, svrha projekta Razvoj investicijskog okruženja je stvaranje pozitivnog utjecaja na ulagačku klimu u hrvatskim županijama povećati konkurentnost RH za strana ulaganja. Projekt se realizira korištenjem pretpristupne pomoći IPA komponente III C i nastavak je dvije prethodne fazePrograma certificiranja regija za ulaganja (ICPR)provedene 2006. i 2008. godine sredstvima EU (CARDS) i USAID-a.Ministarstvo poduzetništva i obrtaje korisnik projekta i odgovorno je za njegovu provedbu.Ovaj projekt jedan je od najkompleksnijih i najvrjednijih ugovora o uslugama financiranih od straneEuropske unije koji se trenutačno provode u Republici Hrvatskoj. Nakon produljenja u rujnu 2011. godine njegova ukupna vrijednost iznosi 3,44 milijuna eura, od čega Europska unija financira 85 posto, a Republika Hrvatska 15 posto.
Projekt traje 32 mjeseca, a započeo je 1. veljače 2010. godine. Kako su Brodsko-posavska županija i njezin projektni tim primili certifikate za uspješno proveden napredni program certifikacije regija za ulaganja, možemo reći da je naša županija time potvrdila kako može uspješno predstavljati poslovne projekte stranim ulagačima, razumijevajući i udovoljavajući njihovim potrebama. Ovim certifikatom poboljšava se i razina usluga koje se u regionalnim razvojnim agencijama i županijskim tijelima nude stranim investitorima, Napredni program certifikacije regija obuhvaća Napredni imovinski standard, Napredni marketinški standard, Informacijski standard, Standard investicijskog okruženja te Outreach kampanje. (BPZ)