SLAVONSKI BROD – Na sajmu turizma u Münchenu koji se ove godine održao 20. – 24. veljače u sklopu turističkog klastera Slavonija, koji obuhvaća pet slavonskih županija predstavila se i TZ Brodsko-posavske županije.
Zanimanje za Slavoniju na sajmu je bilo izvan svih očekivanja. U prosjeku su dnevno štand klastera Slavonije posjetili oko 300 posjetitelja. Unazad dvije godine o Slavoniji je u Bavarskoj napravljena jako dobra promocija u lokalnim novinama, na lokalnom radiju i na televiziji gdje se bavarske gledaoce upoznavalo sa Slavonijom. Pod turističkim pojmom Slavonije smatra se i Baranja.
Posjetioci su tako:
čitali oTZ (Tageszeitung – dnevne novine koje pripadaju medija grupi Muenchner Merkur) članak koji je izašao vikend prije sajma, 9. i 10. veljače 2019. U članku se navodi kako je Slavonija na pravom turističkom putu,
slušali bavarski lokalni radio koji poziva zainteresirane na bicikliranje po Slavoniji zajedno sa bavarskim radiom,
gledali 50 minutni dokumentarni film „Deralte Mann und derStorch“ o Stjepanu Vokiću iz Brodskog Varoša,
gledali priloge o Slavoniji u okviru raznih televizijskih emisija,
pratili na internetu Forum Kroatien na kojem je pregled komentara, televizijskih emisija, članaka o Hrvatskoj, između ostalog i o Slavoniji,
čitali priloge o Slavoniji u ADAC – mjesečnom časopisu o vozilima i putovanjima.
Na sajmu je na štandu Hrvatske posebno promovirana Slavonija.
Neki su posjetioci lokalnih muenchenskih dnevnih novina, bili u Pressehaus gdje se prezentirala Slavonija i grad Zagreb, pa su specijalno došli na sajam da se na štandu Slavonije dodatno informiraju.
Informator na štandu klastera Slavonija je bila gđa Ljiljana Rokoš koja je rođena Brođanka i koja voli Slavoniju te je i sama ljubiteljica biciklizma te kad god stigne otkriva kutke Slavonije, najradije biciklom.
Posjetioci su u većini na štand Slavonije došli ciljano, s konkretnim upitima, točno znaju koje prospekte žele uzeti i planiraju posjetiti Slavoniju jer je autentična. Zanima ih što bi sve trebali vidjeti u Slavoniji. Zanimaju ih kampovi, biciklizam, planinarenje, hodanje, smještajni kapaciteti, gastronomija i vinske regije i turističke znamenitosti.