BOŽIĆNI SAJAM: Još danas dođite u društveni dom, uživajte u prigodnim programima i kupite neki od autohtonih i kvalitetnih proizvoda

631 0

Autor Franjo Samardžić

NOVA GRADIŠKA, 21. prosinac 2019. – Danas do 19 sati imate priliku doći u društveni dom, uživati u prigodnim programima, razgledati, kušati i kupiti neki od atraktivnih, autohtonih i kvalitetnih proizvoda koje nudi više od 60 izlagača koji su došli iz Brodsko-posavske, Požeško-slavonske, Virovitičko-podravske i Zagrebačka i županije, a došao je jedan izlagač s proizvodima od ljekovitog bilja iz Bihaća u BiH.

-Zadovoljna sam odazivom i drago mi je da ovaj naš Božićni sajam opstoje i da je mjesto na kojem proizvođači vide priliku da nešto prodaju i da ostvare nekakav prihod. Smatram da su za ovaj sajam više emotivno vezani, kao i za ovaj prostori i božićni duh koji vlada i da zato rado dolaze, što je meni zaista važno. Pozivam stoga građane, koji jučer nisu bili na sajmu, da zaobiđu šoping centre, dođu i kupe poklone za svoje najmilije i stave ih pod bor, jer su ovdje vrijedni proizvodi naših ljudi iz ruralnog prostora- kazala je Dinka Matijević, direktorica Turističke zajednice Nova Gradiška.
Iako Božićni sajam ima gospodarski aspekt i prilika je proizvođačima da afirmiraju i prodaju svoje proizvode, on je, kako ističe Ružica Vidaković, direktorice Turističke zajednice brodsko-posavske županije, i nezaobilazan dio slavonske turističke ponude.
-Turizam je veoma važan jer svaka manifestacija i sajam su u svrhu dolaska turista. Motiv izlaganja svih u turističkom sektoru, bilo da su iz privatnog, javnog ili civilnog sektora, oni su tu kako bi prezentirali i prodali svoje proizvode. Turizam je djelatnost koja korespondira i sa društvenim sektorom.
Danas ne bi bilo ove predivne predstave da nema tih udruga, djece iz vrtića, članova kulturno-umjetničkih društava i svih ostalih koji su na štandovima kao izlagači. Posebno bih istakla naša opća poljoprivredna gospodarstva koji su imali snage o upornosti opstati, sačuvati autohtonost i ispričati priču, jer bez priče nema ni brendiranja, bez brendiranja nema prepoznatljivosti, nema turističkog prometa.
Prije svega treba zahvaliti svim sudionicima i organizatorima što se naš turist nikad ne osjeća kao gost, već kao dio ovoga slavonskog podneblja. Sačuvali smo naš slavonski identitet, naš stil života i naš proizvod – kaže Ružica Vidaković.

Related Post

NEKI IPAK MOGU BITI USPJEŠNI

Autor - 26/09/2012 0
ELDA sudjelovala u natječaju Ministarstva poduzetništva i obrta i za izuzetno kvalitetan program za izvoz stoga dobila subvenciju u iznosu…