Razmislite i vi o svojim uslugama i robama. Što je to što vaši kupci zaista trebaju da bi uz određeno poboljšanje bili spremni platiti 20-30% više?
Uz sve prisutna poskupljenja svakako da su se naši sugrađani s pravom pitali kolike će cijene cvijeća biti ove godine. I sami cvjećari tvrde da su im porasle ulazne cijene repro materijala, pa logično da se niz nastavlja i na gotov proizvod. Aranžmani za groblje i rezano cvijeće od ove godine skuplje je za 20 do 30%. Ipak, prometi su ostali na istom. Dakle kupac će platiti i po višoj cijeni, ako je to što njemu treba.
Ne znam koliko vam je poznati, no naši cvjećari danas sve manje nabavljaju robu na zelenim tržnicama, a sve više na web shopovima specijaliziranim za nabavku cvijeća iz Nizozemske.
Zanimljivo je promatrati kako trgovački lanci svake godine sve ranije plasiraju tematski asortiman, a za cvijeće i industriju rezanog cvijeća točno se zna koje vrste cvijeća i ukrasnih listova i grana se koriste za polaganje na grobove.
U svemu tome desila se i jedna zanimljiva poduzetnička ponuda – uređenje grobova. Postoje firme koje se bave upravo time i njihove usluge za grob(ove) vaše obitelji možete angažirati bez obzira gdje u svijetu živjeli ili bili.
Kako smo dobrano zakoračili u treće desetljeće 21. stoljeća, uz ovakve prigodne dane veže se i pojačana potreba za konzumacijom prihodnih proizvoda. Za Sisvete su to lampaši, svijeće i cvijeće.
Sisvete se slave u katoličkom svijetu i to još od četvrtog stoljeća nakon Krista, a osim nas zapadnih katolika ovaj blagdan se obilježava i u Engleskoj crkvi te u evangelističkim crkvama.
Na današnji dan svake godine obilazimo grobove naših najdražih koji više nisu s nama. Časno je to štovati one od kojih smo potekli, ipak ne zaboravimo da gene naših predaka nosimo u sebi, a isto tako nastavljamo svoju lozu prenoseći naše na svoje pomlatke.
Mirela
#poduzetničkimindset #računajtenauspjeh #kontoar #proknjižime #hgk