TURIZAM – GASTRONAUTI, ŠTOVATELJI HRANE I PIĆA NA NEPOZNATOM TERENU SLAVONSKIH DELICIJA

589 0

NOVA GRADIŠKA, 18. rujna 2010. – Mogu biti veoma značajni, a neiskorišteni su, turistički potencijali našeg kraja. Da se o njima malo zna, potvrdili su koncem prošloga tjedna članovi Kluba Gastonaut, među kojima i turistički novinari, koji bi trebali biti najbolje upućeni u turističke poptencijale naše zemlje, pa tako i ruralne Slavonije. Bili su,

vidjeli, puno toga kušali i doživjeli. Na njima je, kaže tajnica Turističke zajednice Nova Gradiška Ljiljana Siročić, da promoviraju naš turistički prostor i potencijal. Treba vjerovati da će to tako i biti jer gastronauti provode projekt usavršavanja znanja i iskustava u gastronomiji kroz okrugle stolove, stručna predavanja, degustacije, tematske večeri i vikende, kakav je bio i novogradiški. Radi se o vodećim hrvatskim ugostiteljima, stručnjaci u enologiji, ugostiteljstvu, u teoriji i praksi prehrane i osobama koje smatraju da svojim angažmanom mogu doprinijeti unapređenju gastronomske kulture.  

Sirevi od kozjeg mlijeka OPG Stipić 

 

Prve kušaonice

 

Znatan dio onoga što mi smatramo da možemo dati kao dio turističke ponude za njih je bilo, u najvećoj mjeri otkriće nepoznatog. Od domaćeg piva u obiteljskoj pivovari Bošnjak u Sičicama, ambijenta berbe kukuruza koji je, uz sve druge popratne sadržaje, prezentitrana u obitelji Antuna i Štefice Grgić u Adžamovcima, poznate šljivovice i kulina kod Slavka Mikulića u Starom Petrovom Selu, do njima nepoznate prove i sireva od kozjeg mlijeka obitelji Stipić iz Vrbja i obitelji Štefančić iz Gornje Vrbe sa proizvodima od malina. Za ovaj marketinški turistički posjet, koji bi trebao afirmirati našu ponudu, važno je za istaknuti da su se gastronauti iznimno dobro osjećali u ambijentima i kušaonicama u koje su došli. Oni su, koko se moglo čuti od naših turističkih djelatnica, veliki i nužan iskorak u ukupnoj turističkoj ponudi.  

Slavko Mikulić

 

Delicije na kućnom pragu

 

– Dobro je pitanje kako se danas u svemu tome snalaze naši ljudi koji imaju ponudu i kakav je njihov napredak. U Turističkoj zajednici možemo sigurno i objektivno ocjeniti da su gospodarstva Stipić, Mikulić i Bošnjak njadalje otišla. Tu je i obitelj Grgić u Adžamovcima, koja je organizirala berbu kukuruza. Svi oni imaju objekte i osmišljene kušaonice. Ako za neke još nemamo informacije, neka se ne ljute. Ugodno sam iznenađena kojom se to brzinom odvija. Dugo godina nije bilo ništa i nikoga, a sada odjednom u kratkom vremenu imamo tri atrkativne lokacije, a vjerujem da će ih biti još, jer je inters velik. Imaju turističku ponudu i ambijent koji je jedan od osnovnih uvjeta. Nije dovoljan samo proizvod. Mora se tražiti različiti načini njihove prodaje, a jedan od načina je da se prezentira i promovira na mjestu gdje se može vršiti neposredna prodaja. Ovakvi objekti su dobri za turističku funkciju, dobri su za promociju njihovog proizvoda i turističkih sadržaja našeg kraja. Uslijedit će, vjerujem, gospodarska i ekonomska korist – kaže Ljiljana Siročić.

Kulen i švargl

 

Obitelj Bošnjak sada ima i kušaonicu piva

Pripreme za berbu kukuruza

  

Related Post

Akcija skupljanje žira

Autor - 19/10/2011 0
U sklopu obilježavanja Svjetske godine šuma novogradiški ogranak HŠD organizirao je početkom tjedna sakupljanje žira ispod najvećeg hrasta lužnjaka u…