„BLIZU GRADA, BLIZU SRCA“ 

974 0

Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba „Blizu grada, blizu srca“, proširena je kroz suradnju s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije te se, time, po prvi puta zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

 

Uz fokus na boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu, a direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld je poručila: „Suradnja s TZKZŽ logičan je korak nadogradnje naše kampanje „Blizu grada, blizu srca“. Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i web stranice gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje. Tako se može krenuti Gastronomskim putovima Zagreba i Zagorja, iskusiti 3 dana zanimljivosti i opuštanja ili, pak, pogledati prijedloge za Zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju. Tu je i nova rubrika Jeste li znali koja otkriva da više od 75% površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti. Osim toga, kroz kratke video recepte predstavlja se tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko – zagorske županije. TZGZ kampanju pokreće na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i web stranice jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraćamo. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije.“

 

Voditeljica TZ KZŽ, Sanja Škrinjar je također izrazito zadovoljna prvom takvom suradnjom te je istaknula: „Preklapanja najznačajnijih emitivnih tržišta za obje destinacije su svakako polazišna osnova za realizaciju jedne takve suradnje i vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje „naslanja“ na Zagreb i itekako je dobra cestovna povezanost dviju najznačajnijih turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske.“

 

Ističemo, kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. Kampanja je proširena na Krapinsko – zagorsko županiju te će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine. Web stranice www.aroundzagreb.hr nude kreativne prijedloge što treba vidjeti i raditi, a na njima se nalazi i promotivni film koji pokazuje prirodnu, eno-gastronomsku, sportsku i povijesnu ponudu Zagreba i Zagorja.

Related Post

PANONICA ART

Autor - 07/05/2019 0
Autor Marijan Vrkljan Centar za ruralni razvoj PANONICA u nedjelju 12.svibnja u sklopu “Državne izložbe lipicanaca i međužupanijske izložbe hrvatskog…

KAMPANJA Postani policajac/policajka 

Autor - 11/04/2024 0
Foto Policija brodsko-posavska  SLAVNSKI BROD – U Tehničkoj školi u Slavonskom Brodu, dana 10. travnja, predstavljena je Kampanja Postani policajac/policajka koju…