LOŠ PRIMJER

2254 0

NOVA GRADIŠKA, 5. travanj 2013. – Poslovnica Zagrebačke banke u Novoj Gradiški nije više među 35 poslovnica u svim većim mjestima i gradovima u Hrvatskoj koja omogućava klijentima – pravnim i fizičkim osobama

– direktan pristup informacijama o stanju i prometima po njihovim računima.

Na zaba kiosku u novogradiškoj poslovnici piše „Ne radi“ što su brojni korisnici protumačili da se radi o kvaru uređaja koji će s brzo biti otklonjen. Klijenti su dolazili nekoliko puta i vraćali se neobavljena posla da bi na kraju saznali pitajući na šalteru da je zaba kiosk povijest za novogradišku poslovnicu Zagrebačke banke. Krilaticu „Ovdje mogu doznati sve što se zbiva“ koju Zagrebačka banka koristi u promoviranju zaba kioska sada bi za novogradiške klijente trebalo promijeniti u „Ovdje ne mogu doznati sve što se zbiva“.

 

Poslovni subjekti i građani više ne mogu sami obaviti usluge pregleda i ispisa izvadaka, te prometa po tekućem kunskom i tekućem deviznom računu. To znači da će te usluge morati posebno dogovoriti i naravno platiti

Related Post