Turistička zajednica Brodsko-posavske županije je ove godine obilježila Svjetski dan turizma predavanjem i radionicom za učenike Ekonomsko-birotehničke škole u Slavonskom Brodu, na temu digitalnog marketinga u turizmu.
U sklopu svojih redovnih aktivnosti, Turistička zajednica Brodsko-posavske županije i ove godine sudjeluje u programima i akcijama Hrvatske turističke zajednice. Konačni cilj je podizanje kvalitete turističke ponude kroz poticanje, očuvanje i promicanje postojećih turističkih resursa i potencijala, te
stvaranje novih sadržaja koji bi mogli biti interesantni turistima.
Zašto je ove godine odabran ovaj način obilježavanja Svjetskog dana turizma objašnjava nam direktorica ureda TZBPŽ gđa ružica Vidaković:
“Pošto nam je želja da naše aktivnosti uključimo što više članova naše lokalne zajednice i pošto smatramo od strateške važnosti da se budući turistički djelatnici što ranije ukljuće u oblikovanje naše županije kao turističke destinacije, obratili smo se ove godine Ekonomsko-birotehničkoj školi u Slavonskom Brodu i dogovorili suradnju u obilježavanju Svjetskog dana turizma.
Pošto je tema ovogodišnjeg obilježavanja ovog dana „Turizam i digitalna transformacija“ učenici turističkog smjera će, pod vodstvom prof. Ljiljave Sivrić i uz podršku ravnatelja g. Mate Čaklovca, sudjelovati u marketinškoj kampanji koja za cilj ima promoviranje turističkih potencijala naše županije. Pri tome će naućiti niz korisnih vještina za njihov budući posao; oblikovanje digitalne kampanje, vođenje timova, izrada projekata.”
U četvrtak, 27. rujna, u prostorijama škole, s početkom u 9.00 učenike je s ciljevima kampanje te ulogom i aktivnostima TZBPŽ-a upoznali predstavnica turističke zajednice, gđa Nataša Martinović Grebenar, stručna suradnica Turistčkog ureda Brodsko-posavske županije.. Nakon toga je slijedilo predavanje marketinškog stručnjaka g. Alena Vrlazića, direktora firme Princeps j.d.o.o. pod nazivom „Osnove digitalnog marketinga“ uz asistenciju gđe Mateje Vlaović.
Cilj predavanja je bio upoznati učenike s osnovnim alatima za oblikovanje i praćenje marketinške kampanje u turističkoj djelatnosti. Poslije predavanja učenici su sudjelovali na radionici na kojoj su primjenili na praktičnoj razini znanja stečena na predavanju i oblikovali jednomjesečnu kampanju promocije naše županije kroz turističke sadržaje. Učenici su biti podijeljeni u timove te su sami su izabrali voditelje timova koji će pratiti rezultate cijeli mjesec. Definirani su ciljevi kampanje (promoviranje 15 turističkih sadržaja s područja županije), određeni alati i metode rada (likanje i sheranje fotografija tih lokaliteta koje će TZBPZ postavljati na svoju facebook i instagram stranicu 30 dana i snimanje selfia na tim lokacijama koje će učenici na te stranice postavljati sami) te načini praćenja projekta (tjedni sastanci voditelja timova s voditeljem projekta g. Vrlazićem. Na kraju kampanje, najuspješniji učenici i najuspješniji tim će biti nagrađeni vrijednim poklonima koje će im uručiti gđa Ružica Vidaković, direktorica TZBPŽ.
Mladi ljudi, budući turistički djelatnici će tako imati priliku naučiti vještine koje će im pomoći u njihovom zanimanju a istovremeno pridonijeti razvoju turizma u svojoj županiji te posredno povećati šanse da će se jednog dana svojim poslom moći baviti i u svojoj županiji.