JUŽNA GRADSKA OBILAZNICA

814 0

U Hrvatskim cestama smatraju da je jedan od osnovnih prioriteta povezivanje industrijskog parka s državnom cestom D51, odnosno spoj s autocestom, a potom i izgradnja cijele dionice južne gradske obilaznice.

 

NOVA GRADIŠKA, 24. svibnja 2014. – Kada se izgradi, a to bi, prema obećanjima investitora i izvođača radova, trebalo biti do kraja ove godine, južna gradska obilaznica će prometno povezati Industrijski park Nova Gradiška sa autocestom i uz to riješiti prometne probleme koje, kao grad, ima Nova Gradiška.

Južnu gradsku obilaznicu financiraju Hrvatske ceste sa 20 milijuna kuna. Iako je rok završetka njene izgradnje 15. lipanj 2015. godine, Nenad Maljković, član uprave HC, na temelju obećanja izvođača radova tvrtke Osijek Koteks, najavljuje njeno puštanje u promet već koncem ove godine. Cesta je svrstana u drugu kategoriju. Širine je 7,1 metar, sa dva prometna traka i ograničenjem brzine od 8 kilometara/h. Imati će dva kružna toka. Jedan je izlazak na državnu cestu kod naplatnih kućica, a drugi u Ulici kralja Zvonimira. Vlasnici poljoprivrednog zemljišta uz cijelu prometnicu s njene južne strane imati će izgrađen poljski put. Treba reći da se radi o prvoj fazi, od ukupno četiri, koliko ih ima južna gradska obilaznica. Za njih je dobivena lokacijska dozvola i slijedi projektiranje budućih dionica. Postojeća prometna mreža državnih i županijskih cesta na području grada Nove Gradiške prolazi većim dijelom kroz sam grad i okolna mjesta i praktično čini gradsku mrežu ulica s gustom stambenom izgrađenošću.

Postojeća cestovna mreža nije u mogućnosti zadovoljiti potrebe današnjeg suvremenog prometa, a time i ostvariti funkciju u širem regionalnom povezivanju. Kao posljedica su usiljeni prometni tokovi, male putne brzine, sukob lokalnog i tranzitnog prometa, te automobilskog s biciklističkim i pješačkim prometom što u konačnici smanjuje stupanj sigurnosti.

Prikaz kružnog toka križanja s županijskom cestom Ž4157 iz smjera zapada u km 0+000,00

 

U Hrvatskim cestama smatraju da je jedan od osnovnih prioriteta povezivanje industrijskog parka s državnom cestom D51, odnosno s poj s autocestom, a potom i izgradnja cijele dionice južne gradske obilaznice.

-Koliko je ona značajna znaju građani Nove Gradiške. Da bi se došlo do Industrijskog parka sada se mora ići kroz grad zaobilaznim putem, preko pružnog prijelaza kod groblja. Sada će investitori u Industrijskom parku imati direktan izlazak na autocestu- kaže gradonačelnik Željko Bigović, što je, kako naglašava, veoma značajno i za buduće investicije u Industrijskom parku i zapošljavanje.

-Cesta je to koja će unaprijediti gospodarstvo cijelog novogradiškog kraja. Ona u narednim fazama izlazi kod Trnave, zaobilazi Novu Gradišku i povezuje općine u zapadnom dijelu županije, rasterećuje promet i daje jednu novu dimenziju za razvoj gospodarstva. Ova se cesta dugo čekala. Bio je to dugotrajan, kontinuiran i težak posao. Zato se zahvaljujem svima koji su u tome sudjelovali. – kaže župan Danijel Marušić.

Početak radova na izgradnju južne gradske obilaznice bio je razlog i za zadovoljstvo Zlatka Age, općinskog načelnika u Rešetarima, jer se uz nju nalazi općinska gospodarska zona, a kružni tok na državnoj cesti je i budući odvojak ceste koja će u budućnosti povezati Rešetare.

Related Post

NEKI IPAK MOGU BITI USPJEŠNI

Autor - 26/09/2012 0
ELDA sudjelovala u natječaju Ministarstva poduzetništva i obrta i za izuzetno kvalitetan program za izvoz stoga dobila subvenciju u iznosu…

Autor - 06/11/2012 0
{vimeo}52695227|450|253|1{/vimeo}