Županijska TZ poziva vinare na prezentaciju i okrugli stol pod nazivom “Vinski marketing”

279 0

Autor Franjo Samardžić, Snimio Jakša Samardžić

SLAVONSKI BROD,  23.  kolovoza  2020. – Jedna od  potpora koje daje Županijska  turistička zajednica  dionicima  ukupne turističke ponude u brodsko-posavskoj županiji  je i potpora  vinarima da svoja kvalitetna vina  dobro brendiraju i  plasiraju  kao turistički proizvod.

diWine Consulting u suradnji sa TZ Brodsko-posavske županije  u četvrtak, 27.08 za vas organiziramo prezentaciju i okrugli stol pod nazivom “Vinski marketing” Lokaciju ćemo vam javiti uskoro, najkasnije u utorak . Zavisno od broja prijavljenih vinara (lokacija bi bila Sl. Brod ili jedan od adekvatnih lokaliteta u zapadnom dijelu Županije).

Prezentacija je prilika da se upoznate sa našim uslugama, nakon čega slijedi otvoreni razgovor o brendiranju Brodsko-posavske županije kao vinske destinacije, pri čemu želimo čuti vaše prijedloge, ideje, mišljenja i želje.

Link na FB event: https://www.facebook.com/events/657705871505302/

Nakon zajedničke prezentacije i okruglog stola krećemo sa individualnim inicijalnim sastancima na koje se možete prijaviti odgovorom na ovaj e-mail. Kotizacija za inicijalne sastanke za sve zainteresirane vinarije (koje su registrirane kao OPG, obrt ili tvrtka) pokrivena je od strane TZ Brodsko-posavske županije – stoga nemojte propustiti ovu jedinstvenu priliku i prijavite se što prije!

Molimo sve zainteresirane dionike da se prijave najkasnije do utorka u 15 sati na službeni e  mail Turističke zajednice BP županije ; info@tzbpz.hr  – navodi u pozivu vinarima Županijska turistička zajednica.

 

Vodič kroz usluge i pojmove

Inicijalni sastanak

90 minuta provedenih u vođenom razgovoru omogućuje nam da upoznamo svog klijenta, ustanovimo trenutno stanje poslovanja i definiramo buduće ciljeve. Ovakav razgovor je obostrano koristan – nama osigurava dragocjene informacije i omogućuje nam dubinsko razumijevanje klijentovih stvarnih potreba, dok klijentu pruža iskustvo samoprocjene i samosagledavanja. Rezultati inicijalnog sastanka su jasno definirana mapa budućeg poslovanja te oblikovana vizija i misija.

Poslovni plan

Pisani dokument koji jasno definira ciljeve poslovanja i metode postizanja poslovnih ciljeva. Temeljne okosnice poslovnog plana su: planiranje i/ili analiza trenutnog stanja poslovanja/projekta, pokretanje poslovanja, financiranje, organiziranje, vođenje, razvoj i kontrola. Poslovni plan definira predmet poduzetničkog pothvata, tržišne i ostale prednosti proizvoda/usluge, realne mogućnosti plasmana proizvoda/usluge, najpovoljniji pravni oblik organiziranja, materijalne inpute koje posao/projekt zahtjeva, djelatnike koje posao/projekt zahtjeva, potrebnu količinu novca, te realnu procjenu financijskih učinaka koji se mogu očekivati tijekom narednog razdoblja poslovanja. Većina poduzetnika smatra kako im poslovni plan nije potreban („Imam ja to sve u svojoj glavi“) no praksa pokazuje kako upravo postojanje konkretnog plana u pisanoj formi čini razliku između uspješnog i neuspješnog poslovanja. Također, važno je napomenuti kako apliciranje za svaki ozbiljniji oblik financiranja (kredit, zajam, bespovratna EU sredstva…) zahtjeva izradu poslovnog plana.

Marketinška strategija

Marketing se definira kao znanost i umijeće odabira ciljanih tržišta te privlačenja, zadržavanja i rasta kupaca kroz kreiranje, nuđenje i komunikaciju vrijednosti za kupce. Marketing je područje ekonomije koje je najpodložnije pogrešnoj interpretaciji – često se poistovjećuje sa promocijom, odnosno reklamom. No, marketing je puno opsežnije područje koje prvenstveno služi ispravnom tržišnom pozicioniranju (7P – product, place, price, promotion, process, people, physical environment) i stvaranju brenda (=poziciji u svijesti potrošača). Marketinška strategija je proces kojim poduzetnik svoje poslovne ciljeve pretače u marketinško djelovanje. Valjana marketinška strategija izrađuje se u pisanom obliku, a sadrži izvršni sažetak, analizu stanja (s naglaskom na SWOT analizu), marketinški plan, financijski plan te kontrolu. Marketing je neophodna poslovna investicija, a ne trošak – smatra se da u marketing treba uložiti 20% iznosa kojeg želimo zaraditi! diWine j.d.o.o., Makarska 34, Zagreb // diWine.hr@gmail.com // +385 91 6464684

Related Post