NOVA GRADIŠKA, 28. studeni 2011. – Inicijativa i projekt „Slavonska košarica“ brodskog gradonačelnika Mirka Duspare pobudio je interes malih robnih obiteljskih proizvođača u novogradiškom kraju. U restoranu „Slavonski biser“ okupilo ih se
desetak. Izložili su svoje proizvode i došli da čuju na koji to način dr. Duspara želi okupiti slavonske proizvođače, čije bi se delicije, kako zamišlja, trebale naći na turističkom stolu na jadranu.
– Slavonija je kao žitnica trebala biti najrazvijenija i najjača. Nažalost završili smo na ovom mjestu na kojem jesmo, dijelom zahvaljujući ratu, a drugim dijelom nebrigom i neulaganjem u poljoprivredu. Cilj ove inicijative je da vas sve okupimo i zajedničkim snagama krenemo koristit klaster i novac Ministarstva gospodarstva, jer je samo ove godine uloženo 5 milijuna kuna u klastere. To znači da i mi možemo povući ta sredstva. Sudjelovanje u klasteru vas ne stoji ništa, a vaš se proizvod može plasirati, za početak u Dalmaciju, ali i dalje. Na tome ćemo raditi. Početkom naredne godine svi ćete dobiti poziv da se sastanemo u Bordu ili nekom od drugih gradova Slavonije. Nema članarine, svakom je ulaz slobodan i uvjeren sam da možemo polučiti dobre rezultate. Već imamo ljude koji imaju dobru vezu s hotelijerima Dalmacije i Istre. Trebamo se povezati s njima da plasiramo svoje proizvode. Cilj je da vi što više proizvedete, a oni što više potroše. Hrvatsko gospodarstvo posljednjih godina drži turizam. Mi tu imamo svoje mjesto samo se moramo više uključiti i angažirati. Vidite da se otvaraju i turističke destinacije u Slavoniji i imamo sve više turista koji dolaze na vaša gospodarstva – kazao je dr. Mirko Duspara.
Operativni dio projekta obavljat će Razvojna agencija Grada Slavonskog Broda te Turistička zajednica Grada Slavonskog Broda. Očekuje se uključivanje Turističke zajednice Brodsko-posavske, a već su uključene Turističke zajednice Požeško-slavonske i Vukovarsko-srijemske županije.
Kako je naglašeno, naredna 2012. godina je godina povezivanja, učlanjivanja i operativne razrade projekta. Cijeli projekt će se bazirati na Internet portalu gdje ćete kao vlasnici OPG moći prezentirati svoj proizvod i bez posrednika ga prodati.
Početkom 2013. godine trebalo bi saživjeti prodaja u kojoj imamo dvije ključne faze, a to su distribucija i naplata.