NOVOSTI IZ CENTRA ZA SOCIJALNU SKRB – Prijemni ured za pomoć strankama i djelatnicima

481 0

NOVA GRADIŠKA, 25. ožujak 2011. – Jedna od reformi u socijalnoj skrbi koja se provodi od početka godine u Centru za socijalnu skrb Nova Gradiška je nova organizacija djelatnosti i početak rada tzv. „Ureda sve na jednom mjestu“. Prijemni ured je otvoren u prizemlju, bivšem poslovnom prostoru koji je u vlasništvu Grada. U njemu sve stranke moraju

proći stručni i kvalitetni razgovor i dobiti sve informacije o Centru za socijalnu srb i svim njegovim stručnim službama. U prijemnom uredu rade Ana Petošić, administrativni referent i socijalni radnik Anita Čermak-Janković.

– Krajem prošle godine smo planirali rad prijemnog ureda i razgovarali o ljudima koji bi u njemu mogli raditi. Ured je s radom počeo 10. siječnja ove godine. U početku smo radili po jednom principu da bi nakon toga počeli raditi onako kako to od nas traži Ministarstvo rada i socijalne skrbi.

Anita Čermak-Janković i Ana Petošić

 

– U prijemnom uredu se dobije prva informacija i stranka se informira o pravima. Svaka stranka se mora javiti u prijemni ured kod referenta da se vidi kolika je dnevna prolaznost stranaka i kolika je dnevna opterećenost po pojedinom djelatniku. Ako je, na primjer, u pitanju pomoć stranka se u prijemnom uredu samo upiše i potom posao obavi stručni djelatnik. Nove stranke idu na obradu preko prijemnog u reda gdje se daje informacija, prikuplja dokumentacija i nakon toga stranka se šalje u odjel kod stručnog djelatnika koji će voditi ispitni postupak i dalje voditi su stranku – kaže Anita Čermak-Janković. 

Kako ističu prijemni ured treba biti pomoć strankama i djelatnicima centra, jer se tu definira kome djelatniku centra stranka ide. Prijemni ured odradi posao iz svoje nadležnosti, a potom socijalni radnik odradi svoj dio posla i voditi postupak. Dnevno bude od 50 do 150 stranaka pa se zna dogoditi da bude gužva i stranka mora se čekati. Nema međutim lutanja stranaka Centrom jer se iz prijemnog ureda stranke upućuju na mjesto gdje trebaju ili se konstatira da nemaju neko pravo iz sustava socijalne skrbi.  

Branko Medunić

 

– Kroz umrežavanje s ostalim službama u gradu puno lakše i bez nepotrebnih i velikih hodanja i sihodovanja po nekoliko dokumenata, naši će korisnici moći ostvariti svoja prava. Događalo se da stranke dolaze više puta u vrlo kratkom vremenu za pitanja i probleme iz raznih područja pa su se ponavljali razgovori, popunjavale ankete, uzimali podatci i slično. Isto tako u prijemnom uredu rješaval se većina lakših poslova, od informacija do izdavanja određenih uvjerenja i informacija o nekim drugim pravima – kaže Branko Medunić, ravnatelj Centra za socijalnu skrb.  

Related Post