Prednost naše županije je što njenom cijelom dužinom prolazi autocesta i do bilo kojeg odredišta se može doći za 10 do 15 minuta. To je ono što druge županije nemaju. Uz to smo gostoljubivi ljudi po čemu smo nadaleko poznati i to je još jedan naš adut – kaže Ružica Vidaković
Autor Franjo Samardžić
NOVA GRADIŠKA, 12. srpnja 2020. – Županijska turistička zajednica ugostila je turističke novinare iz PR agencije „Zlatne riječi“, a njena direktorica Ružica Vidaković provela ih je kroz dio turističkih destinacija, općih poljoprivrednih gospodarstva i obrta koji se bave turističkom djelatnošću i koja imaju poznatu eno i gastro ponudu ali i druge atraktivne turističke i rekreativne sadržaje. Može se reći da je naporima Županijske turističke zajednice i drugih lokalnih turističkih zajednica, ali i individualnim naporima pojedinaca i njihovih gospodarstava napravljen velik iskorak u raznolikoj i sadržajnoj turističkoj ponudi i znatno povećan broj smještajnih kapaciteta projektima i potporama razvoja ruralnog turizma i ruralnog prostora uopće.
Dolazak turističkih novinara bila je prilika da kratko razgovaramo s direktoricom Ružicom Vidaković o svrsi njihove posjete i što to brodsko-posavska županija nudi kao turistička destrinacija.
Brendiranje ključnih turističkih proizvoda
-Turistička zajednica brodsko-posavske županije obavlja zadaće koji su utemeljene zakonom. To je primarno promocija destinacije i jačanje konkurentnosti, suradnja sa svim dionicima koji rade na u cilju stvaranja dodane vrijednosti i održivog razvoja, dakle opstanka ljudi na ruralnom i na urbanom području.
Ugostili smo novinare iz PR agencije „Zlatne riječi“ koji svojim člancima inspiriraju potencijalne turiste. Dobrodošli i kod nas jer imamo što pokazati, Cilj nam je da pošaljemo informaciju, da izazovemo emociju kod potencijalnih turista za sve ključne turističke proizvode. Sada je u primarno u pitanju.
Naša županija je poznata kao destinacija kulturnog i aktivnog avanturističkog turizma, povijesne baštine, ali eno i gastro destinacija koja nudi doživljaj 365 dana u godini, od urbanog do ruralnog.
Vina koja se piju pije i poslije naše poznate gastro ponude
Oni će nam pomoći u brendiranju i u prepoznatljivosti naše ponude, a iznad svega vinara koji nemaju dugovječnost i brend koji imaju susjedne županije ali nude kvalitetna vina kao što su pinot sivi, cabarnet sauvignon, graševine, voćna i duga vina koja se piju pije i poslije naše poznate gastro ponude.
To je ono što se u današnje vrijeme traži, zeleno i turistički nepotrošeno i iskreno. Sve je više turista, domaćih i stranih koji traže destinacije daleko od gužve, kutak gdje mogu čuti tišinu, ako to mogu tako reći.
Udahni i okusi u zelenoj i čistoj Slavoniji
Smatramo da je to naš adut. Istraživanja provedena putem instituta koji je radio strategiju razvoja turizma sa naglaskom na brendiranje Slavonije su pokazala da je prepoznata po tome da je zelena i čista. Dakle onakva kakvu promoviramo u kampanji „udahni, okusi“. To je naša gastro ponuda koja uključuje petnaest restorana, najviše u Hrvatskoj od svih deset županija, koje su uključene u nacionalni projekt „Okusi hrvatske tradicije“ . To znači da se upravo Slavonija u našoj županiji kroz susret svjetova i kultura koje su nam preci ostavili u naslijeđe može doživjeti kroz okuse i mirisi lokalnih, izvornih i tradicijskih kuhinja, vrhunskih vina i pića domaćih proizvođača.
Uz to tijekom cijele godine imamo cijeli niz manifestacija i događanja koja nude doživljaj onima koji vole asfalt i adrenalin, ali i onima koji vole tradiciju, kulturno nasljeđe i sve ono što su spojevi kultura i koje smo naslijedili. Imamo jednu bogatu paletu proizvoda, događanja i kulturne baštine.
Prednost naše županije je što njenom cijelom dužinom prolazi autocesta i do bilo kojeg odredišta se može doći za 10 do 15 minuta. To je ono što druge županije nemaju. Uz to smo gostoljubivi ljudi po čemu smo nadaleko poznati i to je još jedan naš adut – kazala je Ružica Vidaković.