SKUPŠTINA TURISTIČKE ZAJEDNICE: Značajan iskorak u afirmiranju turističkog proizvoda i potencijala

1560 0

Autor Franjo Samardžić

NOVA GRADIŠKA, 23. ožujka 2018. – Sinoć je pod, predsjedanjem Brune Horvata, održava Skupština Turističke zajednice grada Nova Gradiška, na kojoj je bila i Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.

Skupštinari su prihvatili izvješća o ostvarenju godišnjeg programa rada s financijskim planom za 2017. godinu, te izvješće o radu direktorice turističkog ureda kojeg je podnijela Dinka Matijević.

Turistička zajednica grada Nova Gradiška zabilježila je u prošloj godini značajan iskorak u svojim aktivnostima i afirmiranju turističkog proizvoda i potencijala. Svjedoče tome brojne manifestacije, većinom gastronomskog sadržaja, kojih je kako je kazao Bruno Horvat izražavajući zadovoljstvo, nije bilo nikad više, a koje su dignute na zavidnu razinu i bile potpora gospodarskoj djelatnosti.

Turistička zajednica grada Nova Gradiška u prošloj godini je raspolagala sa 1.076.000 kuna od kojih je, kako je naglasila Dinka Matijević, 70 posto utrošeno na razna turistička događanja i manifestacije, koje su uspješno organizirane i privukle velik broj sudionika i posjetitelja. Najposjećenije je bilo Novogradiško glazbeno ljeto. Dio novca utrošen je na promotivne aktivnosti, prezentacije i sajmove. U narednom periodu će se, kazala je Dinka Matijević nastojati što više prihoda ostvariti putem raznih natječaja i turističkih potpora.

Bilo je i pohvala Gradu Nova Gradiška koji je za manifestacije i turističke djelatnosti u svom proračunu lani izdvojio 670.000 kuna što je 62 posto ukupnih prihoda Turističke zajednice. Ostala sredstva Turistička zajednica je namaknula preko Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i projekta koje je kandidirala.

Bruno Horvat smatra da bi u narednom periodu trebalo više kontakata ostvariti sa turističkim agencijama, prezentirati svoj turistički proizvod i povećati broj noćenja, te poticati izgradnju turističkih smještaja.

Ružica Vidaković je govorila o najnovijim trendovima u turističkoj djelatnosti

-Došla sam dati potporu radnim tijelima Turističke zajednice Nove Gradiške i njenim djelatnicama, koje vrijedno rade, poznaju strukturu, ciljeve i zadatke koje turistička zajednica treba raditi.

Ova turistička zajednica je prepoznala što je to turistički proizvod. Zajedno ćemo raditi na promociji, posebno manifestacija koje privlače velik broj posjetitelja. To je turistički proizvod koji stvara imidž Nove Gradiške, a time Brodsko-posavske županije. S obzirom na sredstva s kojima se raspolaže učinci su jako vidljivi i efektni – kazala je Ružica Vidaković i dodala se kreće u udruženo oglašavanje i zajedničku promociju od koje 75 posto ide na ino tržište, kako nam je zadano javnim pozivom, jer se radi o turistima u tranzitu koji ostvaruju najveći broj noćenja. Uz to krenulo se sa brendiranjem eno i gastro ponude.

Za utorak 27. ožujka najavila je okupljanje Savjeta projekta „Okusi hrvatske tradicije“ čiji je domaćin Turistička zajednica BP županije, a održat će se u Pansionu „Slavonski biser“.

Related Post

Jedrilica sletjela na stablo

Autor - 16/10/2018 0
SLAVONSKI BROD, 16. listopada 2018. – Jučer, 15. listopada, oko 16,25 sati, u Policijskoj upravi brodsko-posavskoj,  zaprimljena je dojava, da…