TURISTIČKA ZAJEDNICA BPŽ: Brendiranje Brodsko–posavske županije kao vinske destinacije

541 0

Tvrtka DiWine Consulting u suradnji sa TZ Brodsko-posavske županije je na Ranču Ramarin održala prezentaciju i okrugli stol pod nazivom “Vinski marketing”

SLAVONSKI BROD – Imajući u vidu bogatstvo gastronomske ponude i vinarstva uz koje idu i brojne druge zanimljive priče, Turistička zajednica kontinuirano ostvaruje suradnju sa dionicima iz privatnog i javnog sektora u cilju promocije, unapređenju ponude i jačanja konkurentnosti turističke ponude naše Županije.

Tvrtka DiWine Consulting u suradnji sa TZ Brodsko-posavske županije je dana 27. kolovoza 2020.godine u općini Garčin na Ranču Ramarin održala prezentaciju i okrugli stol pod nazivom “Vinski marketing”.

Prilikom prezentacije je uslijedio otvoreni razgovor o brendiranju Brodsko – posavske županije kao vinske destinacije .
Prezentacija je vinarima i vinogradarima bila je prilika upoznati se s uslugama ove tvrtke i županijske TZ; nakon čega je uslijedio otvoreni razgovor o brendiranju Brodsko-posavske županije kao vinske destinacije, pri čemu su iznijeli svoje prijedloge, ideje, mišljenja i želje.
Ciljevi ovog događanja bili su prvenstveno edukacija te otvorena, sadržajna komunikacija o temama koje imaju važan utjecaj na gospodarski plasman i pozicioniranje brodsko-posavskih vina na domaćem ali i regionalnom tržištu. Prezentaciju je vodila Irena Lučić, ispred tvrtke DiWineConsulting i urednica portala Vinoljupci, a nakon zajedničke prezentacije i okruglog stola organizirani su individualni inicijalni sastanci sa vinarima u njihovim kušaonicama ; Ozren Kraljić i Vid Dubiel članovi Udruge vinogradara i voćara S. Vinko iz Starog Petrovog Sela, Zvonko Živković ispred Udruge vinogradara i voćara iz Cernika , Josip i Anja Galović – vina Ramarin iz Garčina, vina Hoborka iz Udruge „Slavča“ iz Nove Gradiške.

U razgovoru sa vinarima ustanovili smo trenutno stanje poslovanja nakon čega su se definirali budući ciljevi. Ovakav razgovor je obostrano koristan – osigurava dragocjene informacije i omogućuje nam dubinsko razumijevanje klijentovih stvarnih potreba, dok klijentu pruža iskustvo samoprocjene i samosagledavanja. Rezultati inicijalnog sastanka su jasno definirana mapa budućeg poslovanja te oblikovana vizija i misija te stvaranju konkurentnosti.

Related Post

FASCINANTAN GLAZBENI HRAM

Autor - 25/04/2017 0
Autor Julijana Žirovčić NOVA GRADIŠKA – U nedjelju 23. 04. 2017. je u crkvi sv Terezije Avilske u Novoj Gradiški…