
“SIGURNA KUĆA” – JAVNI POZIV
POZIV
za prijavu Programa rada savjetovališta i skloništa za ženei djecužrtve nasilja u obitelji organizacija civilnog društva u Brodsko-posavskoj županiji za financijsku potporu u okviru raspoloživih sredstava Proračuna Brodsko-posavske županije za razdoblje
od 1.siječnja do 31. 12. 2012.
FINANCIJSKA POTPORA
Organizacija civilnog društva se, sukladno ovom Pozivu, prijavljuju za financijsku potporu Programima rada savjetovališta i skloništa za žene i djecu žrtve nasilja u obitelji (u daljnjem tekstu: Programi rada savjetovališta i skloništa) čije je vremensko trajanje od 1. siječnja do 31. prosinca 2012. godine.)
Brodsko-posavska županija osigurava financijska sredstva za rad organizacijacivilnog društva koje vode savjetovališta i skloništa za žrtve nasilja.
2.UVJETI PRIJAVE
- registracija organizacije civilnog društvau Brodsko-posavskoj županiji,
- djelovanje organizacije civilnog društvaje u službi općeg dobra i javnosti u skladu s općim vrednotama utvrđenim Ustavom Republike Hrvatske,
- organizacija civilnog društva u djeluje u području aktivnosti raspisanim pozivom što je razvidno u Statutu,
- organizacija civilnog društva ima ljudske i materijalne resurse za provedbu prijavljenog programa,
- organizacija civilnog društva ne obavlja poslove iz djelokruga državne uprave,
- djelatnost organizacije civilnog društva nije financirana po posebnim propisima ili se u cijelosti ne financira iz drugih izvora,
- organizacijacivilnog društva ima tijela upravljanja (skupština, upravni odbor) koji vode učinkovitu razvojnu politiku i administrativnu kontrolu,
- program koji organizacija civilnog društva prijavljuje je osmišljen tako da zadovoljava opće potrebe i služi općem dobru, a ne isključivo strukovno potrebe svojih članova/članica,
- organizacija civilnog društva vodi transparentno financijsko poslovanje,
te sljedećim posebnim uvjetima:
- organizacija civilnog društva dostavila je Program rada savjetovališta i skloništa,
- organizacija civilnog društva pruža usluge savjetovanja i sigurnog smještaja žrtvama nasilja s područjajedinica lokalne i područne(regionalne) samouprave na čijem području je sjedište organizacije civilnog društva koja vodi savjetovalište i sklonište
- bez naknade pruža usluge savjetovanja korisnicima(individualno, grupno, putem web stranice, promidžbenih materijala, organizacije edukacija, radionica i slično) te informiranja i upućivanjau postojeće stručne službe, usluge ili aktivnosti u zajednici u cilju što učinkovitijeg osamostaljivanje i povratka žrtvama nasilja u obitelji, da vodi dokumentaciju o svakom korisnikuusluga savjetovališta i skloništa za žrtve nasilja u obitelji,
- uredno dostavljenazavršna narativnai financijska izvješća za 2011. godinu,
- uključuju korisnike u razvoji praćenje programa,
- neposredno rade s korisnicima,
- razvijaju suradnju s drugim organizacijama civilnog društvai ostalim partnerima (jedinicama lokalne i područne/regionalne samouprave).
3. PRIJAVA PROGRAMA RADA SAVJETOVALIŠTA I SKLONIŠTA MORA SADRŽAVATI:
- Program rada savjetovališta i skloništaza 2012. godinu,
- Financijski plan, odnosno proračun za 2012. godinu s naznačenim izvorima i visinomsredstava, te vlastitim sredstvima,
- Presliku Statuta,
- Presliku Potvrde o upisu u Registar neprofitnih organizacija (RNO),
- Presliku Rješenja o registraciji podnositelja zamolbe i imenovanja osobe ovlaštene zazastupanje organizacije civilnog društva , ne starije od 6 mjeseci,
- Popis članova tijela upravljanja sukladno Statutu,
- Popis zaposlenih osoba u organizaciji civilnog društva prema zanimanju i zvanju (ukoliko postoje zaposlene osobe),
- Životopis voditelja , stručnih radnika i vanjskih suradnika ne stariji od 6 mjeseci s datumom i potpisom voditelja te preslike svjedodžbi i diploma, potvrde o dodatnoj izobrazbi iz područja rada sa žrtvama nasilja u obitelji,
- Popis osoba za koje se traži sufinanciranje plaća s naznačenim bruto iznosom plaća i postotkom sredstava koja se traže od Brodsko-posavske županije,
- Detaljan opis prostora i opreme,
- Popis dostavljene dokumentacije s potpisom ovlaštene osobe i pečatom organizacije civilnog društva.
Program rada savjetovališta i skloništa mora sadržavati:
- razrađen Program rada savjetovališta i skloništa s naznakom ciljeva, te metoda i vrsta predviđenih aktivnosti;
- odredbe o organizaciji rada savjetovalištai skloništa;
- odredbe o potrebnom broju stručnih i drugih radnika;
- odredbe o potrebnombroju vanjskih stručnih radnika;
- predviđen broj korisnika usluga savjetovalištai skloništa;
- naznaku o uključenosti drugih stručnih institucija na području jedinica lokalne i područne (regionalne)samouprave u rad savjetovališta te
- ostala pitanja bitna za ostvarivanje ciljeva rada savjetovališta i skloništa.
Obrazac za prijavu može se dobiti:
- u Brodsko-posavskoj županiji, Upravni odjel za zdravstvo i socijalnuskrb, P. Krešimira 1, Slavonski Brod, soba 303 i 308., od 8-15 sati, petnaest dana od dana objave Javnog poziva,
- na web stranici Brodsko-posavske županije (www.bpz.hr)
Dokumentaciju treba poslati isključivo poštom na adresu : Brodsko-posavska županija, Upravni odjel za zdravstvo i socijalnuskrb, P. Krešimira IV/1.
Zakašnjele, nepotpune ili na drugi način podnesene prijave, koje nisuu skladu s uvjetima ovoga poziva, neće se razmatrati.
4. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA
Rok za podnošenje prijava je petnaest dana od dana objavepoziva,na web stranici Brodsko-posavske županije. (www.bpz.hr)
Zadnji dan natječaja je petnaest dana od dana objave poziva , te se prijava s poštanskim žigom nakon toga dana neće razmatrati.
5. ROK I NAČIN OBJAVE PRIHVAĆENIH PROGRAMA RADA
Organizacija civilnog društva koja je prijavila Program rada savjetovališta i skloništa dobit će pisani odgovor s informacijom o prihvaćanju ili neprihvaćanju projekta te s prikazom financijskih sredstava odobrenih za 2012. godinu od strane Brodsko-posavske županije.
6. PRAVO PRIGOVORA
Rok za prigovor na proceduru poziva je 8 dana od dana objave na web stranici Županijei dostave organizaciji civilnog društva koja je prijavila Program rada.
KLASA:023-01/12-01/186
URBROJ:2178/1-11-01-12-2
Slavonski Brod, 4.svibnja 2012.
PROČELNICA
Klara Šćuka, prof.