Prenosimo iz Novogradiškog godišnjaka 2020.
Prednost naše Županije je što njenom cijelom dužinom prolazi autocesta, od Zagreba možete doći za manje od dva sata, a sa autoceste do bilo kojeg odredišta, OPG-a ili turističkog lokaliteta, za 10 do 15 minuta. To je ono što druge županije nemaju. Uz to smo gostoljubivi ljudi, po čemu smo nadaleko poznati, što je još jedan od naših turističkih aduta – kaže Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.
Lizali prste i slavonske delicije zalijevali kvalitetnim slavonskim vinima
Turistička zajednica Brodsko-posavske županije ugostila je 11. srpnja 2020. godine turističke novinare iz PR agencije „Zlatne riječi“ koji svojim člancima inspiriraju potencijalne turiste. Direktorica Ružica Vidaković provela ih je kroz dio turističkih destinacija, općih poljoprivrednih gospodarstva i obrta koji se bave turističkom djelatnošću i koja imaju poznatu eno i gastro ponudu, ali i druge atraktivne turističke i rekreativne sadržaje. Naporima Županijske turističke zajednice i lokalnih turističkih zajednica, ali i individualnim naporima pojedinaca i njihovih gospodarstava napravljen je velik iskorak u raznolikoj i sadržajnoj turističkoj ponudi u Brodsko-posavskoj županiji i znatno povećan broj smještajnih kapaciteta projektima i potporama razvoja ruralnog turizma i ruralnog prostora uopće.
– Naša županija je poznata kao destinacija kulturnog , aktivnog i avanturističkog turizma, destinacija povijesne baštine, ali eno i gastro destinacija koja nudi doživljaj 365 dana u godini, od urbanog do ruralnog – kazala je Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije na imanju Opođe i kušaonici Stanal vlasnika Stanka Lazića u Cerniku, odakle su turistički novinari krenuli na cjelodnevni gurmanski press izlet po Brodsko-posavskoj županiji.
Uz Ružicu Vidaković Dinku Matijević, direktoricu Turističke zajednice Nova Gradiška, dočekali su ih Stanko Lazić, općinski načelnik u Cerniku Vitomir Žakić, predsjednik Udruge vinogradara i voćara Općine Cernik Zvonko Živković i predsjednik Turističke zajednice Općine Crnik Ivan Ivanović. Novinare su dočekali sa ćuptetama, poznatim cerničkim gastronomskim specijalitetom, rakijama i vinima. Upoznali su ih s raznovrsnom turističkom ponudom, od kulturnih znamenitosti i manifestacija, do vjerskog turizma i povijesnog, kulturnog i vjerskog blaga koje ima Franjevački samostan, zavidnim brojem smještajnih kapaciteta, gastronomskim suhomesnatim delicijama i vinima, čijoj je prezentaciji posvećen dobar dio posjeta novinara.
Sljedeće odredište turističkih novinara bio je Slavonski dućan u Novoj Gradiški. Koje to proizvode poljoprivrednih gospodarstava i obrata nudi na svojim policama govorio je upravitelj Milan Rosić. O vinima vinara novogradiškog kraja govorio je Ozren Kraljić, a Josip Pavlagić je predstavio graševinu obiteljskog gospodarstva Pavlagić, koje je jedno od vinogradarskih i vinarskih gospodarstava koje okuplja Udruga vinogradara i voćara „Sveti Vinko“ Staro Petrovo Selo.
Nakon Nove Gradiške turistički novinari su posjetili vidikovac i imanje OPG Vučković u Oriovcu, gdje su degustirali vina vlasnice Dragice Vučković i OPG Zubić u Brodskom Stupniku. U općini Brodski Stupnik posjetili su vinograd i hotel Stupnički dvori koji je nositelj standarda „Okusi hrvatske tradicije“. Razgledali su ranč Ramarin – Garčin, degustirali vina u vinskom podrumu, a imali su i mogućnost jahati, jer imanje ima dvadesetak vrhunskih grla konja, školu jahanja i 20 kilometara jahačke staze. Posjet turističkih novinara završio je na salašu Savus u Bukovlju koji ima restoran koji je nositelj nacionalnog standarda Okusi tradicije i standarda Okusi graničarskog posavlja.
Brendiranje ključnih turističkih proizvoda
-Turistička zajednica Brodsko-posavske županije obavlja zadaće koje su utemeljene Zakonom o turističkim zajednicama ; promocija destinacije i jačanje konkurentnosti, suradnja sa svim dionicima u turizmu , kako iz privatnog tako i javnog sektora. Sve u cilju stvaranja dodane vrijednosti i održivog razvoja, dakle opstanka ljudi na prostorima naše Županije.
Ugostili smo novinare iz PR agencije „Zlatne riječi“ koji svojim člancima inspiriraju potencijalne turiste. Dobro su došli jer imamo bogatu paletu eno gastro proizvoda. Cilj nam je da pošaljemo informaciju, vizibilitet izazovemo emociju kod potencijalnih turista. Želja nam je da budemo na turističkoj karti Slavonije vidljivi kao destinacija u koju se može doći i uživati u zelenoj i turistički očuvanoj prirodi te u njenim kulturnim, tradicijskim i eno gastro potencijalima.
Vina koja se piju prije i poslije naše poznate gastro ponude
Novinari će nam pomoći u brendiranju i prepoznatljivosti naše ponude vinara i ljubitelja domaće kapljice. Naši vinari nude kvalitetna vina kao što su pinot sivi, cabarnet sauvignon, graševina, portugizac, voćna i druga vina. Najnoviji proizvod je pjenušac (predikatno vino) iz Stupničkih brda vinarije Galić.
Upravo naša Županija nudi ono što se u današnje vrijeme traži: zeleno, turistički nepotrošeno i iskreno. Sve je više turista, domaćih i stranih, koji traže destinacije daleko od gužve, kutak gdje mogu čuti tišinu, ako to mogu tako reći.
Udahni i okusi u zelenoj i čistoj Slavoniji
Istraživanja provedena putem Instituta za turizam, koji je 2018 i 2019.g. radio Strategiju razvoja turizma sa naglaskom na brendiranje Slavonije, su pokazala da je ona prepoznata po tome da je još turistički nepotrošena, zelena i čista. Dakle, onakva kakvu promoviramo u kampanji „Udahni, okusi, doživi“. Tu je naša gastro ponuda koja uključuje petnaest restorana, najviše u Hrvatskoj od svih deset Županija, koja su uključene u nacionalni projekt „Okusi hrvatske tradicije“ . Turisti Slavoniju mogu upravo u našoj Županiji doživjeti kao destinaciju susreta svjetova i kultura koje se spajaju i isprepliću, kako u kulturnim i tradicijskim navikama tako i u eno gastro ponudi. Uvijek smo bili na sjecištu geografskih i političkih putova još od vremena Rimljana. Upravo nam je ta graničarska sudbina odredila i kontinutet života na ovim prostorima.
Bilo da ste ljubitelj kulturnih i povijesnih sadržaja, od siječnja do prosinca uživat ćete u brojnim manifestacijama širom naše Županije. Ako ste ljubitelj kulturnih i povijesnih sadržaja, jedinstvenog arheološkog biblijskog postava iz Svete zemlje u Cerniku, možda adrenalina ili želite miran obiteljski odmor, volite tradiciju i autentičnu ponudu, gurman ste ili vinoljubac, volite craft pivo ili možda gin… vrijeme je da posjetite Brodsko – posavsku županiju – kaže Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.
Promo film Turističke zajednice BPŽ osvojio Međunarodnu turističku nagradu “GOLDEN INTERSTAS ‘2020.”. Nagradu za doprinos razvoju turizma dobio i župan Danijel Marušić
Turistička zajednica Brodsko-posavske županije dobila je Međunarodnu turističku nagradu GOLDEN INTERSTAS ‘2020.. Izvršni Direktorij u suradnji sa Središnjim odborom F.E.S.T. / Europska federacija turističkih novinara i pisaca, donio je odluku kojom se potvrđuje dodjela Međunarodne turističke nagrade GOLDEN INTERSTAS ‘2020. Turističkoj zajednici Brodsko-posavske županije „za vrlo kreativna profesionalna postignuća i izvrsnost u prezentaciji bogatstva turizma, tradicijskih vrijednosti, kulture… Brodsko-posavske županije, time i vrlo zapaženi doprinos u prezentaciji turizma kontinentalne Hrvatske”.
Promo film Turističke zajednice BPŽ sufinanciran je od strane HTZ-e s 80 posto potpore, a sniman je 2019. godine. Autor filma je tvrtka FILM 54 d.o.o. iz Osijeka vlasnika Borisa Šepera.
Posebnu nagradu GOLDEN INTERSTAS ‘2020. za izvrsnost u doprinosu razvoja turizma i gospodarstva Brodsko-posavske županije dobio je i župan Brodsko-posavske županije Danijel Marušić.